7 Eylül 2010 Salı

Yaşıyorum!


Selam millet! Blogu biraz boşlamışım sanki... Çindeydim, yoktum diyeceğim ama bahane, nerdeyse bir yıl dokunmamışım bloga... :( Bu arada Çince öğrenmeye başladım. Japoncayı bitirmişim gibi... Ama ne yapalım Çin şirketinde çalışınca , etrafta sürekli Çinlileri görünce, 4 ay da Çin'de kalınca insan Çince'ye doğru kayıyor mecburen. Ama Japonca'nın gözünü seveyim! Çince'nin telaffuzu çok zor! Cümle yapıları, kalıpları Türkçe'den uzak. Çok fazla çalışma gerektiriyor. Ben de biraz tembel bir insan olduğum için çok yavaş ilerliyorum.
Bu arada Japonca'mın da giderek zayıfladığını farkettim. Bu yüzden bloga, daha doğrusu Japonca Notları'na bir dönüş yapıyorum. Yine ne kadar aktif olurum bilemeyeceğim ama bir ucundan başlamaktan zarar gelmez :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder