12 Kasım 2009 Perşembe

Kaynak

Bugün elimdeki japonca kaynakları karıştırırken kursta işlediğimiz kitabın ikincisinin ingilizce açıklamalarını buldum. Buna çok sevindim çünkü 3.kur başlamadığı için 2.kitaptan devam edemediğime üzülüyordum. Kurs açılmadan çalışmaya devam edebilirim :)

Sonra dedim ki, 2.nin varsa 1.nin de vardır. İngilizce açıklamalı da olsa işime yarar. Nette bir dolaşalım. Ve bu siteye rasladım. Ben bu siteye nasıl daha önce raslamadım ki? İçinde birçok kaynak var. Güzel e-kitaplar var. Daha pek indirip inceleme imkanım olmadı ama bunun için zaman ayıracağım... Siz de bir göz atın isterseniz.

nihongo-dekimasu.blogspot.com

Bu arada, Japon dergilerine örnekler diye verdiği dergilerin ilkinin kapağında Arashi'yi görünce de pek sevindim :D

Rusça açıklamalar bile buldum ama aradığımı bulamadım. O_o Yeterince aramadım demek ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder