30 Eylül 2010 Perşembe

Japonca kursu arıyorum!

İzmitli olmak ne güzel! Komek'in ücretsiz japonca kursu ne kadar büyük bir şans! İstanbulda Japonca'ya devam etmek istiyorum ama bayağı araştırmam lazım. İş çıkışı İstanbul trafiğinde gidip gelmek de ayrı bir mesele... İş yerinden arkadaşlar Çince kursuna yazılmışlar, benim için de Çince daha iyi olurdu aslında. Ama Çince'ye böyle hevesli çalışamıyorum ki? Telaffuzu çok zor, tonlamaları melodi gibi aklında tutman lazım... Neyse bundan bahsetmiştim sanki.

Konuya geleyim. Kurs ararken Komek nimetinden faydalanıp, hem başkalarına da faydam olsun hem de bana tekrar olsun deyip notlarını paylaşan bir arkadaşın sitesine rastladım. Linkini vereyim: japoncaogreniyorum.wordpress.com Bir göz atın isterseniz ;)

1 yorum:

  1. Bende İzmitliyim komekte japonca kursu için form verdim.
    Hala geri dönmediler ne büyük şans değil mi ? (:
    Bu arada dersler çok güzel teşekkürler.

    YanıtlaSil