7 Kasım 2009 Cumartesi

Ders -6

Ders 6 ve diyalogu siteye yüklenmiştir, alıştırmalarını sonraya bıraktım.

Ve yeni bir kaynağımız daha var: NHK World Kurstan bir arkadaşım nette bulduğu kaynakları vermişti, sağolsun. İçinde 100 dersten oluşan kullanışlı bir dinleme seti vardı. Her derste çok kullanılan bir ifadeden bahsediliyor. Dersin ismini nete yazınca site hemen geliverdi. "Japan My Love" Derslerdeki diyalogların ve anlamlarının olduğu .pdf dosyasını bulunca da çok sevindim. İsteyenler buradan indirerek inceleyebilirler. Video dosyalarını da siteden indirebilirsiniz. Dersler için 17 dil seçeneği var. Ama Türkçe yok ne yazık ki! Türkçesini de ben yapsam olur mu acaba diye düşünmeden edemedim, sesim pek güzel değildir ama İngilizce açıklamalar yerine kendi Türkçe açıklamalarımı koyarak bir deneme yapabilirim :)

2 yorum:

  1. Siteyi sevdim :) Zaten İngilizce pratik yapmam gerekiyor. Aksi gibi dinlediklerim ve izlediklerim hep Japonca. Açıklamalar İngilizce olduğundan hem İngilizce hem Japonca çalışmış olacağım :P

    Teşekkür ettik ^^.

    Ben gidip 6. dersine de bakayım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de öyle düşünmüştüm^^ Artık mp3ümde sürekli duruyorlar, ara ara dinliyorum. Bir taşta iki kuş^^

    YanıtlaSil