18 Ocak 2009 Pazar

Merhaba!

İki haftanın notları birikti, şuan bir proje yetiştirmeye çalışıyorum, umarım yakında yeni desleri de blogda bulabileceksiniz :)

Japonca üzerine çok güzel siteler buldum, yanda "japonca" altında linkleri görebilirsiniz. Yeni linklerimiz ne yazık ki ingilizce... Birkaç çok beğendiğim sayfayı tanıtayım:
Grammar Reviews'de öğrendiklerinizi sınayabileceğiniz örnekler var, japanese-online.com/'da dersler kısmında güzel dialoglar var ve dialogları sesli olarak da dinleme imkanınız var :) Ben çok beğendim :) Hiragana öğrenmek isteyenler için thejapanesepage.com'un hem yazılışları öğrenmek, ezberlemek hem de öğrenilenleri sınamak için güzel bir kısmı var.
Ben masaüstüm için hiragana hecelerini gösteren bir tema düşünmüştüm ama baktım ki benden önce düşünenler var ve benim dağınık masaüstüme pek uygun bir tema buldum :) Sizinle paylaşmak istediğim bir de güzel tablo var. Tema xioxis'den ve tablo lazhiral'den :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder